העולם של בעלות תשובה

אתר בת מלך המקום לבעלות תשובה

העולם של אישה בעלת תשובה הוא עולם עם הרבה קונפליקטים. אתר בת מלך מציע גישור וחיבור גלובלי בין נשים בעלות תשובה בכל רחבי העולם

העולם של אישה בעלת תשובה הוא עולם עם הרבה קונפליקטים. אתר בת מלך מציע גישור וחיבור גלובלי בין נשים בעלות תשובה בכל רחבי העולם.

 

בת מלך, המקום הזה נועד במיוחד בשביל, בעלת תשובה.

את בעלת תשובה, שהקרבת קריירה וחיים שלמים למען קריירה וחיים של אמא במשרה מלאה, (סכ״ס – ספונג׳ה כלים כביסה).

את, בעלת התשובה, שלפעמים שהרגשת כאזרחית מסוג ב׳ בחברה החרדית, שלא כל ילדייך זכו להתקבל לישיבה טובה כי ביתך בית של בעלת תשובה, שבנותיך לא התקבלו גם לאחר תחנונים לסמינר, מאותה סיבה.

את, בעלת התשובה החייה בתקופה המתקדמת של שנת 2021, צופה בכאב באחד או יותר מיילדיך שלא סיימו 8 שנות לימוד, ולפעמים גם פחות, יושבים בבית, ללא שום ישיבה או מסגרת מתאימה להם להמשך לימודים שיכולה להכיל אותם, נאלצת לרשום אותם לבית ספר חילוני ציבורי, או אם את חיה בגלות לתיכון ציבורי, הרחק מכל הערכים שלמענם הקרבת את חייך.

 

את בעלת התשובה נשארת לבד במערכה, בין הפטיש לסדן לא ממש שייכת במאה אחוז, לא לחרדים הקיצונים ולא לחילונים. נשארת עם בעיות לא פתורות, עם משפחה, בעל, בנים ובנות, תורה ומצוות, חובות מוסריות למשפחה ולמסגרת הדתית שבה בחרת והקרבת את כל חייך למען הקמת דור ישר ונאמן לתורה ולמצוות לכבוד בין אדם בין חברו לעזרה לזולת לביקור חולים. את בעלת תשובה יקרה נשארת לבד מול עתיד ילדייך אובדת עצות, כבולה לחוקים ולמגבלות של דרך החיים שבה בחרת לחיות.

 

את בעלת התשובה היקרה נשארת כשברשותך בעיות שאין להן פתרונות ואין למי לפנות. מבודדת מהחברה החרדית קיצונית ולא ממש שייכת לשום ענף בחברה החרדית שייכת רק לבורא עולם, וללא יד המושטת לעזרתך.

 

לכל אחת ואחת מבעלות התשובה העומדת בפני בעיות זהות כאלה ואחרות הוקם אתר בת מלך. המקום  לבעלות תשובה  המחבר בין כל בעלות התשובה בכל רחבי העולם ללא מגבלות זמן ומקום. אתר בת מלך (דט נט) הוא מקום גלובלי המציע גישור וחיבור בין כל בעלות התשובה ברחבי הגלובוס. זה המקום שבו ננסה למצא תשובות ופתרונות לבעיות שקיימות בחברה של בעלות התשובה ולעזור האחת לשנייה.

 

אמא יקרה ויתרת על קריירה וחיים ויתרת על הנאתך הפרטית למען מטרה נעלה, הקמת בית קדוש ונאמן שבו שומרים שבת וחגים ומצוות, בית מצווה לעשות הכנסת אורחים בית שבו עושים חסד עם הזולת וביקור חולים. בשבילך בעלת התשובה שהקרבת את חייך מתוך התלהבות ואהבת השם וברבות השנים ננטשת על ידי החברה החרדית שבעצם אף פעם לא באמת קיבלה אותך כשווה בין שווים. למענך ובשביל שלא תהי יותר לבד עם אמונתך וחלומותייך, הוקם אתר בת מלך המקום לבעלות תשובה.

 

את בעלת תשובה נסיכה יקרה, לבד, בשקט, עברת דרך ייסורים שסחטה ממך את כל הכוחות שלך. שכל מה שאת זה אור אלוקות ביקום הזה. את מלאך השם צבקות, בעזרת השם תמצאי פה באתר בת מלך, אור ועתיד חיזוקים ואפשרויות לחלום מחדש, לימודים, ויכולת הגשמה עצמית, זה המקום שבו תוכלי לשתף לתרום מניסיונך למצא נשים כמותך ולא להיות יותר לבד, להתקדם בחייך ולמצא את האפיק לניצחון האישי שלך, להעשיר את היידע שלך ואולי לרכוש מקצוע או תחביב חדש שיתן לך אושר שמחה והגשמת חלומות ישנים.

אתר בת מלך זה הבית של השם, פה נושיט יד אחת לשנייה נחזק ונתחזק נלמד ונמצא את הדרך שלנו אל האושר. לכל אחת יש משהו לתרום לאחר, לכל אחת יש משהו שאין לאף אחת אחרת, קדימה בואו הצטרפו שתפו והשמים הם הגבול.

שאלות ותשובות. בדף פורומים תוכלי לשאול שאלות ולקבל תשובות מנשים כמוך שעוברות ניסיונות בדיוק כמוך ואל תישארי לבד אובדת עצות, אולי תמצאי פה את התשובה ולפעמים גם אוזן קשבת ושיתוף מקל וצרת רבים חצי נחמה.

ברוכה הבאה

בת מלך המקום לבעלות תשובה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »